tisdag 2 mars 2010

Skönt att inte vara ensam..

Så här såg det ut på mitt grannhus i går morse efter en del snö rasat även där.. Jag bor överst i mitt hus och det kändes verkligen som att taket gav vika. Nu ser man inte så bra på bilden, men det är ett skapligt lager med snö som bestämde sig för att lämna taket.. Jag har varit nere hos Maria nu och hon hade oxå vaknat av rasen. Om jag bara vetat det så hade jag ringt ner när jag låg och skakade i min säng 2 på natten..
Kvällen har varit jättemysig! När jag kom hem från jobbet mådde jag inget vidare så låg en skaplig stund innan jag lagade mat, men sen kom jag igång och Maria och jag har kollat på kanal 5s serier =). Vilket program dejting in the dark var.. Jag satt mest och var nervös i soffan men rätt så kul faktiskt. Jag blev bjuden på ost/kex så kvällen var räddad!
Nu väntar sängen och ny tag för att orka stressen imorgon igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar