lördag 3 april 2010

Glad påsk!!!!

Jag vill bara passa på att önska alla en riktigt glad påsk!!! Jag är ute på landet några dagar och umgås med min kära familj. Det händer ju inte för ofta. Igår vid lunch anlände jag, Vivvi och Anton och sattes direkt i arbete hemma hos mamma och lagade mat. Tacopaj med fläskfilé!! Riktigt gott! Sen blev det toscapäron till efterrätt med ostbricka. mammas specialitet. Jag sover uppe hos Agneta & Håkan och när vi kom tillbaka dit upp på eftermiddagen började vi spela Bondespelet! Jätteroligt, men det tog 6 timmar innan jag lyckades köpa slottet och vann! Däremellan fikade vi med muffins som Vivvi gjort och åt smörgåstårta hemma hos mamma. Inatt har jag sovit på deras nya underbara soffa och hade det inte varit för min hosta hade jag sovit som en prinsessa. Idag skiner solen och vi är på väg hem för att äta dunderfrukost och pappa ska byta om till sommardäck på Bubblan!! DÅ är det vår!!! Dock verkar det frostigt ute så jag får nog ta det lite lugnt närmaste veckorna...
En promenad är nog inte helt omöjligt och lite spelande kanske vi hinner med innan det blir påskmiddag!! Mina ägg är överfulla och en och annan lite present har nässlat sig in... ;)
Nej nu verkar dom ha vaknat här och det är dagas att kicka igång dagen!!!

GLAD PÅSK allesammans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar