lördag 24 april 2010

The last Bounce

Imorgon ska Vivvi och jag på Bounce!! Deras sista föreställning i Globen och jag har skyhöga förväntningar! Dock aningen skeptisk till att det är en viss hockeymatch imorgon på samma ställe... Men förhoppningsvis kommer vi inte krocka...
Vi åker upp redan imorgon förmiddag för att slappa lite i shoppingcentrumet och luncha i lugn och ro innan det drar igång kl 15!!
Ikväll har Micke och jag varit på basket!! Vinst såklart ;) Sen åkte jag iväg på filmkväll med Tessan och Carina. Dock missförstod jag filmtemat och det var scary som gällde... Men "som tur var" hade jag sett filmen förut och kom ihåg den väldigt väl så den var inte så läskig. Det läskiga var dom 2 jag såg den med som hoppade, skrek och pep om varandra.. Men det är mysigt med skräckisar! =)
Jag borde verkligen sova.. Det har inte blivit mycket sömn de senaste nätterna och imorgon står klockan på 8.30!
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar