söndag 25 april 2010

Skräckfilmskväll...

Jag har blivit medlurad på skräckfilmskväll... Filmen Paranormal activity hade hyrts och trots alla varningar på DVDn såg vi den.. Jag satt mer bakom filten än under den... Men visst, filmen var väl bra men jag tänker definitivt inte se den igen! Det "sköna" med filmen var att man visste när det skulle bli läskigt och var förberedd.
Än så länge känns det inte som mardrömmarna kommer inatt, men man vet aldrig..
Nattligt sällskap skulle uppskattas ikväll..

En sammanfattning över dagens och Bounce finns i ett ord: UNDERBART!!! Hela känslan över showen var riktigt bra. Min personliga lilla favvo Jonas Gardell var med på ett hörn så det kunde ju inte bli bättre =). Jag kan inte säga vad jag tyckte var bäst... Att ha en hel sektion i Globen av dansare som helt plötsligt började dansa var riktigt coolt!!! Jag noterade i pausen att den sektionen hade många sena anländare in och det hade ju sin förklaring. Mycket nöjd och jag hoppas Vivvi var nöjd över sin julklapp oxå! ;)
Än kan jag inte sova så nu ska jag hoppa in i duschen och försöka varva ner lite efter filmen och alla intryck av dagen!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar