lördag 15 maj 2010

Lycka...


Jag älskar Er alla mina älskade vänner! I tron om att jag, Tessan och Cicci skulle på fotboll och skulle till bishop för att äta buffe och dricka öl innan matchen. MEN... Det gick upp ett livet ljus för mig när vi istället för att hitta en buffe blir satta i en hiss att nått bus var på g. Men aldrig kunde jag tro att mina närmaste vänner skulle vara samlade i det rummet och överraska mig med vinprovning!! Till och med älskade emelie var på plats och den chocken kommer kännas som en dröm för all framtid. Det var helt underbart.. 7 vinflaskor öppnades och alkoholen flödade och fotbollen var såklart ändå med på ett hörn och jag är riktigt riktigt glad över att ni inbitna fotbollstjejer valde bort matchen för min skull!! Jag har nog aldrig känt mig så rörd och glad över att ni tagit er tid och planerat och fixat allt för min skull! Kvällen fortsatte med mat och skvaller tills dom stängde då vi cyklade hem i regnet. Men ack så nöjd jag är... :-D jag kommer ha svårt att ta in kvällen men någon gång om en vecka kanske möjligen jag kan hajja vad som hänt. TACK än en gång alla ni som var med idag! Det kansk som jag druckit mest ikväll så sömn och sova ruset av sig skulle inte skada.. Puss och god natt!

2 kommentarer:

  1. Tack själv vännen! Det var bara kul =) En toppen kväll blev det iaf! ;) KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. En RIKTIG toppenkväll!!! Längtar så tills du kommer hem lite mer permanent... =) KRAM KRAM

    SvaraRadera