söndag 16 maj 2010

Snart bär det av!


Igår åkte jag ut till landet och mamma och jag fixade med våran husvagn! Nu är det tvättad och fixad inför premiären på fredag. Att man kan ha så mycket saker som ska in. Vid ett tillfälle kändes det som sunes sommar när mamma helt plötsligt kom med en badboll och skulle lasta in. :-D men nu är den fylld ända ut till dörren med grejer. Innan vi fick fram husvagnen hade vi en typisk annicablondin händelse när nyckeln till låset var borta och vi letade i säkert 20 min innan det kom fram att jag hållt den i handen hela tiden... Min syster INTE glad :-D när vi var klara bar det av hem igen och direkt ut i det härliga vädret! Tessan och jag gjorde halvars och långpromenad innan vi handlade på city gross för kvällen då det vankades grillning! Jätte härligt väder och vi är ju värsta mästergrillarna, trots engångsgrill :-D det blev rosepremiär på balkongen ända till kylan satte in på allvar och då var det dags för mig att sova i soffan medan de andra såg wallander. Idag är vädret sämre igen men nu bär det av ut på en promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar