måndag 31 maj 2010

Tessans sexpartaj...

jaha... är det dags att säga några väl valda ord om helgens aktiviteter... Jag var på sexparty hos Tessan tillsammans med 10 härliga brudar och minnet är inte riktigt med mig hela kvällen... Men jag har blivit återberättad för att jag tex sa till folk att jag skulle *pip*, jag ragga på närmaste karl som kom ivägen, bla en ICA-kille från Halmstad som jag nog måste dissat när han bjudit på en Cosmopolitan och tjatade om att vi skulle gå ut och ta luft, tog en sambuca 2.30 innan vi skulle hem, hade en karl i knät när mina vänner hittade mig efter att jag försvunnit från dom på Palace, drack 2 drinkar och tequilashots, men dom säger att jag hade jäkligt roligt!! Oh jag får väl tro dom.... =) Söndagen däremot.... Jag vaknade vid 9 och visste inte vart jag var... Gick in på toa, märkte att jag slängt alla kläder i hallen och var naken. Jag hade fått av mig linserna och tagit ett halvt glas med Resorb (väldigt imponerad hur jag löste det när jag kom hem).. gick oh la mig igen och när jag vaknade vid 11 fanns ingen återvändo.. Faan så dåligt jag mådde... Men Tessan var urgullig och kom hit och lagade mat till mig och fixade matlådor!! Underbart!! Man säger kanske att en bild säger mer än 1000 ord... oh här kommer lite bilder från kvällen...
Ja.... vad säger man.... Girl-flaskan såg jag till att den tog slut.... det här var nog de mest städade korten jag har på min kamera... Nu när jag fått lite distans till kvällen så JA jag hade en GRYYYYM kväll!!! ;)

1 kommentar:

  1. Herregud vilka roliga bilder! Om dessa var de städade undrar man ju hur de ostädade såg ut!! hahaha... Du var helt crazy - men det var så härligt o se dig! JA du hade svinkul! KRAM Carina

    SvaraRadera