söndag 1 augusti 2010

Jaha...

Då har jag vågat mig in... Oh sett att min tjänst finns på servera.se. Det är med blandade känslor jag läser, men jag ska ju se fram emot nya äventyr nu! Vilket självklart ska bli RIKTIGT kul och spännande! Men när jag läser om MIN tjänst som någon annan kommer att få där nere känner jag mest sorg.. Men allt har ju sin tid... Oh min nya tid kommer snart börja!! Så om någon av er där ute känner för att flytta till Halmstad kan jag rekommendera kol/df tjänsten!! ;) Oh vad jag ska göra istället, det får jag återkomma till i några senare inlägg....

Inköpare till Halmstad
I Servera arbetar vi med mat, människor och handel. Som Sveriges ledande grossist för restauranger och storkök erbjuder vi den professionella måltidsmarknaden ett komplett sortiment av varor och tjänster.

Vi söker nu två inköpare till Halmstad.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta som inköpare antingen med inriktning på kolonial och djupfryst eller med inriktning på ost och mejeri. Du ansvarar operativt för att skapa och kommunicera inköpsorder som ger optimal kundnytta och servicegrad. Du arbetar affärsmässigt med fokus på lönsamhet för att minimera svinn och optimera investeringsköp. Du ansvarar för fakturakontroll och bevakning av krediteringar inom ditt ansvarsområde. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på heltid med tillträde snarast.

Din bakgrund

Du har goda produktkunskaper om livsmedel där kunskap om kolonial och djupfryst eller ost och mejeri är särskilt meriterande. Du har gymnasiekompetens samt någon form av eftergymnasial utbildning med ekonomisk-, logistik- eller livsmedelsinriktning. Du är van vid att arbeta med både PC och operativa affärs- och prognossystem.

Personliga egenskaper

Du är van vid att arbeta självständigt och har affärsmannaskap som kännetecken. Du är ansvarsfull och drivande, stresstålig samt lyhörd för kundernas krav och behov. Ett metodiskt arbetssätt och goda analytiska egenskaper är en förutsättning för att lyckas som inköpare. Samtidigt ska du vara flexibel och tycka om problemlösning.

Din arbetsplats

Befattningen är placerad på vårt kontor i Halmstad, där inköpsfunktionen består av 15 medarbetare.

Senast den 8 augusti 2010 vill vi ha din ansökan.

1 kommentar: