söndag 26 september 2010

Mörk igen!


Ledsen mamma, men nu blev håret mörkt igen... Kommer nog ta en stund innan jag vänjer mig men det blev riktigt bra. Mycket nöjd över valet av frisör. Dock skulle även hon sluta och börja i söderköping istället.. Kan inga bra frisörer jobba vettiga tider för oss som jobbar till 5? Den har helgen har faktiskt gått rätt långsamt. Var på ett riktigt bra pass i fredags! Synd att jag inte har fler fredagar som kan har tid att köra pass på. Sen blev det bio och wall street.. Det var inte riktigt en så pass bra film som jag tänkt mig.. Lite seg och avancerad. Igår tog det 3 timmar hos frisören och sen gick jag en vända på stan och köpte massa nytt roligt smink! Bäst att passa på när det var 20% på hm. Även idag blir det bio! Förhandsvisning av barnfilmen dumma mej i 3D. Väldigt spännande. Innan dess ska jag försöka mig ner ett varv på stan och kolla kläder. Hann inte riktigt det igår.. Hoppas alla där ute får en riktigt go och sjön söndag!

1 kommentar: