tisdag 16 november 2010

Annica L:s privata gästbok!

Vad man hittar när man rensar. Jag hittade min gästbok som sträcker sig från juli 97 till mars 08. Oh jag måste bara delge er några minnen från den som vissa kanske känner igen sig i att de en gång i tiden skrivit:

16/11-97
Klockan är 11:26 jag är hos Annica. Igår var jag barnvakt åt mina småbröder och Annica ringde till mig igår 19.01 just då såg jag på film med mina bröder. Nu 11.31 byter Annica CD skiva till någon annan vet inte vad. Vi får väl hoppas att den är bra, det får vi se.

(ett totalt onödigt inlägg från ett gammalt X)

7/3 - 98

Hej!!!!!
Ville bara säga, Jag älskar dig!

Många våta kyssar och annat kul
Din för evigt XX

(det blev inte ens ett litet oss =))

7/3 - 98

Varför ska man alltid va olyckligt kär för??? Kommer ALDRIG kunna glömma honom.... *suck* Man vill ju det, men det går ju inte. Livet e svårt!! Eller hur?!? Jag älskar verkligen honom, det har jag alltid gjort!! Fast det kanske inte har märkts... Men han vill ju inte ha mig.. FAAN FAAN....

(ha ha det är inte lätt i den där åldern...)

2/10 - 98

Patte Patte har du på hjärnan, hoppas ni inte gör slut för tidigt!

(kloka ord)

4/10 - 98

Hej Annica,

Vi sitter här o gör ingenting, men ska snart kolla på film. Jag som inte gillar disco så mycket tyckte ändå att det var roligt när man hade en tjej att göra saker med, så jag längtar redan till nästa disco. "Om det blir nått" Chrille o Bååv sa att Husby kanske skulle sluta ha disco därför att nöjesrådet inte städar så bra.

(klockren favorit!)

30/1 - 99

vi såg verkligen sebbe Sebastian på stan idag!!!! Fast han var inte lika söt på nära håll som han är när man ser honom på avstånd, fast han ser jävligt sexig ut med den där frisyren!!

(jag har ingen aning om vem vi såg på stan Maria)

6/3 - 99

Jag tycker, du vet vad jag tycker: Never ever att du ska vara ihop med en kille som sviker dig så jävla mycket. Man skulle ta en skruvmejsel (rostig) eller en motorsåg (på) och köra upp i skrevet på honom, så kunde han få vara med sina horor!!

(det är bra att man har sina vänner när man mår pest!)

1/10 - 99

-Wild things borde man ju se när man är riktigt kåt
- Ja, typ vid 8

(kloka ord! mellan Irina & mig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar