söndag 21 november 2010

Taxinge slott


Imorse vid 9 packade jag och Cicci in oss i min lilla bubbla och drog iväg till taxinge slott! Tro det eller ej men vi hittade dit! Sen att vi hade 2 GPSer hör ju inte till saken... Cicci och tanten blev dessutom osams där ett tag när det var helt uppenbart att hon försökte blåsa oss! Julmarknaden var riktigt bra! Oh såklart var dom 3 matboderna bäst. Inne i själva slottet var det uppdukat en riktigt fin kakbuffe! Men jag tog bara en Saffransbulle :-D sen fick vi för oss att vi skulle vidare till ikea i kungens kurva. Där var vi inte ensamma.. 20 min tog det att leta parkering! Jag hittade en byrå till sovrummet och madrassöverdrag. Sen bar det av till Ciccis nya lägenhet. Jättefin! Där ska du vara nöjd! Oh efter att hon bjöd mig på sushi var det dags att åka hemåt igen.. Jag saknar alltid stockholm när jag åker där i från.. Kanske får ta och flytta dit ;-) imorgon kl 7 kommer målaren hit! Så nu sätter det äntligen igång! Hemmet är redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar