fredag 30 januari 2009

Beslutsångest

God morgon... Jag är inte frisk.. Jag har legat och hostat hela natten ochk kanppt kunnat sova. Nu när jag har linserna på gör det ont i ögonen och jag ser små regnbågar (fråga mig inte hur dom hamnade där). Jag hostar konstant och borde verkligen bara ta av mig allt och hoppa ner i sängen igen.. Enda anledningen att jag åker in till jobbet är ju för att det är Alex sista dag.. Men är det verkligen värt det? Kommer jag orka alla säljare mm. Jag vet inte... Det kommer gå smidigare på jobbet om jag inte är där så stackarna slipper lyssna på mig och mitt hostande och oroa sig för att bli smittade. Men det kanske blir bättre med dagen?? Det är ju alltid värst morgon/kväll? Jag kan dricka mycket te och mina Bafucin ligger redan i väskan.. Åh.. jag vill ju verkligen gå.. Det är ju 2 hela dagar med ledigt sen som jag kan sova på.. Blir det för mycket kan jag kanske gå hem lite tidigare. Ska jag ta en Ipren?? Nja.. tar med dom istället.. Jag provar oh jobba.. Men det här kommer jag få ångra känner jag på mig...
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar