fredag 30 januari 2009

Dagen som gått

Morgonen var riktigt jobbig, till och med en liten ipren fick slinka i... och glasögonen på.. Men sen tog det sig! På lunchen bjöd Alex med några av oss till en nyöppnad restaurang i våra krokar på lunch. Riktigt trevligt! Tackar Alex! Sen under eftermiddagen hade vi avtackning, hon fick en Globalkniv, blommor och 2 flaskor fint vin. Känns såklart jättetråkigt att hon ska lämna oss nu.. Men som Bossen poängterade även på avtackningen "det är tyvärr som det är och inom en framtid kommer vi även att bli ännu färre här på inköp"...
Nu ska jag ladda om från sjukling till partajbrud! Ikväll är det nämligen Mamma Mia kväll på jobbet som jag har sett fram emot i en evighet men trott att jag inte kunnat gå på men 15.40 typ bestämde jag mig för att gå på det!! Det blir grekisk plockmat, sing-a-long versionen av Mamma Mia, en del personer som slutat på företaget, musik, alkoholhaltiga drycker och massa mingel! Inte för att jag är den bästa på det området men det är kul att se andra göra det =).
Så jag har lite små panik över vad jag ska ha på mig!!! Jag har blivit lovad att mina hostningar inte kommer att höras under kvällen för det ska sjungas högt!! =) Känns bra det.. Undrar vad chefen säger ikväll när jag kommer.. Han blev så arg när jag dök upp imorse... =)
En annan gullig sak som hände idag var att en av mina underbara grabbar kom med 4 st läkerolaskar när jag hostade som värst =). Antagligen tröttnade han på att lyssna på mig men jag tyckte det var omtänksamt! En ask åts upp under eftermiddagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar