lördag 28 februari 2009

Blåkortskväll på Palace

Shit vad kallt det är ute!!! Som vanligt är jag alltid först när jag ska möta någon, så även denna gång =). Så när Jenny äntligen dök upp stod jag bara och skakade av köld. Men Carina kom tätt efter så vi kom in i värmen rätt så skapligt. Väl inne fick vi våra nya kort, svarta, plastiga. Inte alls som de förra vi hade utan tunnare och mer budgetvariant kändes det som. Sen bjöds alla på ett glas champange! Men lilla jag körde bil, eftersom jag tog ett vuxet beslut, så jag fick nöja mig med cider =). Men det var gott oxå.. Buffen blev jag missnöjd med. Oh det är inte lätt att få mig missnöjd över mat... Men sen bestod av bröd, sallad, hjärpar, potatisgratäng(som var slut när jag kom fram), cili con carne och små kycklingvingar. Jag hade ju laddat sen lunch för det här och blev inte i närheten av mätt. Det var så pass mycket folk så det tog en timme innan vi kunde ställa oss i kö igen och då lassade jag på ordentligt med mat =). En av gångerna när jag stod i baren tittade jag av en slump upp på tvn som satt i ena hörnet och ser vem som åkte ur let´s dance!! Katastrof =). Att det behövde hända just den lilla minuten jag stod där.. Men nu behöver jag ju inte se det =). Jag körde på alkoholfriadrinkar hela kvällen. Jag hade lovat mig själv att ligga i min säng när klockan slog 12 men det sprack.. Men både Jenny och jag kände att det räckte för idag och åkte hem medan Carina, Alex och Louie festade på. De fick våra drinkbiljetter som vi fått så de kunde festa för oss oxå =). Mitt i allt vimmel ser jag han som kom fram till mig på Harrys (som jag trodde var en helt annan person) oh inte i dag heller kunde jag placera vartifrån jag och han skulle känna varandra. Antagligen gör vi inte det och han kom bara fram av ren artighet medan jag kopplade att han var en annan person och pratade på =). Här kommer lite bilder från kvällen:











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar