lördag 28 februari 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Vivvi

Länka till den som har utmanat dig
Berätta 7 sanningar o dig själv
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
Skriv ett medelande i de 7 personernas bloggar så de vet om det.Mina sju sanningar:

  • Jag tycker inte om tomater, kan bara äta i vissa sammanhang annars pillar jag bort dom.
  • Jag har varit singel i nästan exakt 4 år, därinnan var Henrik och jag tillsammans i 5.5 år.
  • När jag var ung hade jag egen häst
  • Jag är extremt kräsen när det gäller killar, inte många duger i mina ögon. Tyvärr vet jag precis hur jag vill ha honom..
  • Min favoriträtt är kålpudding med potatis och lingon
  • Det som betyder allra mest för mig i mitt liv är min familj, utan dom vore jag ingenting.. Tätt följt av mina underbara vänner.
  • Jag växte upp ute på landet på en bondgård


Jag utmanar: Camilla och Cicci (jag har ju bara er)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar