lördag 28 februari 2009

God morgon!

Idag bär det straxt av till Stockholm med Camilla. Vi ska göra stan osäker med våra pengar =). Den här månaden måste jag verkligen anstränga mig att leva snålt i och med alla mina räkningar, men det är svårt.. Men jag ska tänka mer ekonomiskt än vanligt. Till lunch blir det den traditionella sushin!! i Gallerian. även ståndet med frosen yoghurt kommer få sig ett besök. När Camilla åker tillbaka hem igen i eftermiddag tag jag tunnelbanan ut till Cicci och spenderar kvällen med henne och hennes kompis Charlotte. Det kommer bli melodifestival och vin. =). Imorgon när det är dags för hemgång ska jag ha med mig en liftare hem =). Det är en arbetskamrat som oxå är i Stockholm och istället för att åka tåg kan han få underhålla mig i bilen. Nu ska jag äta frukost lite snabbt, tanka bilen och hämta upp Camilla!
Ha en bra helg!! Det är strålande sol ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar