söndag 1 mars 2009

Helgen

Då var jag "äntligen" hemma igen. Borta bra men hemma bäst är ett väldigt bra uttryck. Helgen har varit kanon! Först hämtade jag upp Camilla och åkte upp till storstan. Vi lämnade bilen ute hos Cicci, väldigt praktiskt med gratis parkering och inte så mycket bilar. Så tog vi tunnelbanan in. Jag kom igång rätt så snabbt med min shopping, medan Camilla köpte första plagget vid 15! Men hon kom igång med råge =). Riktigt trevligt, vi åt sushi på vårat vanliga ställe i Gallerian och yoghurtglass som efterrätt. Jag tog ananas med nötter på.. såå gott =). Sen började vi tröttna vid 17 oh jag tog tunnelbanan tillbaka till Cicci medan Camilla åkte bussen hem igen. Hos Cicci var det en slapparkväll som väntade. Charlotte kom dit och vi gjorde egna pizzor och såg melodifestivalen. Den här gången tyckte jag inte bidragen höll måttet riktigt.. mina favvosar var ju såklart Johan Becker med hans pistoler =). Även fast låten var riktigt kopierad tyckte ajg den var "bäst". Eller roligast mer. Sen såg vi på Legaly blond innan vi somnade. Skönt med en slappkväll. Fast nu är jag riktigt sugen inför min födelsedagsfest på lördag!!! =)
Idag har vi inte gjort så många knop, vi låg och såg Vasaloppet i rätt många timmar. Mysigt =). Fick rostade mackor till frukost! Det är man inte bortskämd med hemma. Sen såg vi let´s dance innan vi gick ut på en promenad i det härliga vårvädret! Solen sken och det var en hel del snö i Stockholm. Sen passade vi på att möta upp min liftare som var ett väldigt trevligt sällskap i bilen hem. Mycket roligare att åka 2 än ensam. Det första jag kollade nu var om det fanns plats på kvällens Skivstång oh såklart fanns det 10 platser kvar.. Typiskt... =) Så det var ju bara att boka en plats och börja ställa in sig på hårdträning ikväll.. Här kommer lite bilder från helgen och mina inköp från stan:
































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar