söndag 22 februari 2009

Fika på stan!

Jag har haft en härlig eftermiddag. Ätit konstant =). Först mötte jag upp Niclas och gick en promenad i snöovädret ner till stan och till Paus där vi stannade oh åt varsin sallad. Riktigt gott oh nu var det ju länge sen vi sågs oxå. Sen gick vi och mötte upp Cicci som bytte av Niclas oh vi gick till Lindahls och fikade på varsin lyxsemla!! MUMS!! =) Sen tog vi en snabbis på stan innan vi åkte vidare åt varsit håll igen. Jag tog faktiskt spårvagnen hem... lite ångest eftersom jag velar om jag ska gå och träna eller inte.. Men men... Ligga på soffan och se serier, eller träna... vad låter mest lockande idag?? =) Nästa vecka dock är det osäkert hur mycket träning jag kommer hinna med så det skulle vara bra ifall jag tog tillfälle och gick idag.. men allt i livet måste väl inte gå ut på att träna? Det betyder ju även att jag måste gå tidigare eftersom jag måste gräva fram Bubblan ur all snö.. Inte lockande alls..
Det var snöoväder ute.. Luva på!












Niclas vägrade att le när jag skulle fota honom =) Så då blev det lite halvdana kort..













Även jag fick en följetong men jag log åtminstånde! =)










Gott med semla!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar