söndag 22 februari 2009

God morgon!

Idag fortsätter det att snöa.. Typiskt för dom som har lov att det kom sista dagen.. Men det var uppenbart att barnen gillar det hela för kl 8 blev jag väckt första gången av skrikande ungar i lekparken utanför..
Niclas ringde vid 11, för en gång skull väckte han mig inte.. =). oh vi ska ner på stan och ta en paus sallad! Evigheter sen! Vi ska gå promenad i det här "härliga" vädret oxå.. men med rätt kläder så.
Nu ska jag ta nått enkelt att äta till frukost så jag är hungrig sen.
Jag glömde berätta att jag träffade en gamal bekant igår på spårvagnen! Jätteroligt. Vi har inte setts på flera år! Men det blev lite pinsamt för jag har ju sett han på tv, för han var med i Singing bee och gick vidare till final. Men det pratade vi inte alls om. Istället berättade han att han hade eget kareokeföretag som spelat på Cuebar och att han för tillfället är pappaledig. Norrköping är bra litet ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar