söndag 22 februari 2009

Slager och partaj

Även idag blev det en tidig kväll hem, jag var grymt laddad för utgång i morse men under dagen trappades det av och kom inte igång igen till sitt fullo.
Jag har haft trevligt. Först åt vi jättegod mat som Tessan oh Carina lagat och sen skulle vi se postkodsmiljonären på 4an. Det var då vi upptäckte att Carina inte hade ettan eller fyran på tvn!! KATASTROF!!! Vi försökte febrilt göra olika sökningar på dosan men det fanns inget som hette kanalsökning! Claes Olsson skit kontroller! Så när klockan var 5 min i slagerdags gav vi upp och Tommie fick bära ut en tv dom hade i sovrummet och koppla in den!! Men precis i rätt tid kom slagern på! =) Tessan ringde till och med sin pojkvän för att få expertishjälp, men hjälpte det.. Nej.. Svaret blev "tryck på meny och välj programsök" Hm.. till och med vi "blondiner" fattade det =). Men det fanns ingen sån knapp.. Karlar.. när är dom bra att ha igentligen??
Låtarna var lite tråkiga tyckte jag idag. Jag är inget stort fan av ballader för jag blir deprimerad av dom och idag var det alldeles för lite glatt. Den bästa enligt mig (om jag vågar säga det) tyckte jag var E.M.D! =) Det är nästan så de tar upp fajten med Måns... Längtar till finalen!! =)
Sen blev det fest! Musik kom på och dansgolvet dammades av, ett vin glas krossades och massa chips åts upp.. =) Men när det var dags för utgång kände jag inte alls för det längre. Jag var ändå på under kvällens lopp men det vände tillbaka igen. Jag tror det hade varit jätteskoj att dansa av sig på Palace men det får bli på fredag istället. Så nu sitter jag här hemma framför datorn.. Men ska straxt hoppa in i duschen. Det har kommit massa snö ute ikväll!!
Här kommer lite bilder från kvällen som gått:











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar