onsdag 25 februari 2009

Ki Jympa!!

Idag ska jag göra ett nytt försök med onsdagens Ki jympa! Det var himla kul i måndags och idag är det en annan ledare oh det ska vara lite mer rop och utagerande och slag. Så det kan jag nog behöva just nu. Visst är det urtjussigt med rosa linne och orange svettband =). Väldigt matchande färger.. Idag kan jag inte ta djupa andetag för mitt onda konstiga under bröstet och ligga på rygg finns inte på kartan så ska bli väldigt spännande hur den här träningen ska gå.. Men jag kan bara inte sjukskriva mig själv från träning.. Fast jag känner mycket väl i kroppen att den säger ifrån.. men men.. Jag ska komma hem i god tid för att duscha, fixa nått att äta och se Greys på 5an!! Perfekt!! Sen har jag ju 2 serier från i söndags som jag inte hunnit se än heller.. Får bli imorgon.. =)
Ha en bra kväll!! För nu ska jag iväg och spöa skiten ur en viss person som jag ska visualisera när jag boxas i luften.. Hoppas Susanne tränar för då kan jag gnälla av mig för henne oxå =) Än så länge har Lasse, Lotta och Markus fått höra.. Så det börjar kännas bra nu. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar