onsdag 25 februari 2009

Dagen som gått

Inventeringen gick kanon!! Jag var med en jättetrevlig kille som verkligen hade koll på läget. Vi hann med 2 pärmar och var klara innan 16.45! Väldigt bra! Mamma hade passat på att ringa under eftermiddagen, men jag hade knappat ur mig "gått för dagen" så hon ringde på mobilen mitt i inventeringen =). Suck här kan man inte rymma en eftermiddag utan att mamma har stenkoll på en! Jag fick vara på kolonial =) skönt, fast Patrik, vår fryskille, gick förbi mig 2 ggr och sa att jag skulle komma in i frysen.. Glöm och dröm kära vän.. Möjligen en förmiddag/morgon för att se så de sköter sig men inte och stå still med en penna i handen i -20 grader... BRRRR...
Annars har väl dagen varit bra, slutade lite halvtaskigt bara efter inventeringen. Men jag tycker att det jag väljer att göra på min fritid har inte bossen med att göra.. Fast jag förstår situationen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar