onsdag 25 februari 2009

God morgon

Suck... morgon igen.. Idag var det lite extra segt att ta sig ur sängen. Idag har vi inventering som startar kl 15.00. Jag ska vara med någon kille som heter Richard. Väldigt spännande. Jag tror jag ska vara ute på kolonial men kan ska väl aldrig vara för säker på det. Någon dag slänger han väl in mig i frysen.. Bäst att jag sköter mig =). Jag har kjol idag så jag är verkligen inte klädd för ett kylskåp heller.. Så vi får väl hoppas att jag kollat rätt och att jag inte behöver ominventera i kylen.. Kanske borde byta om.. Nej då tar det ju minst 15 min till innan jag kan åka till jobbet. Jag kör på det här. Jag har förhoppningar att jag ska träna ikväll. Men just nu känns inte det som en bra ide med streckningen och vi får väl se hur länge inventeringen håller på. Jag tar med kläderna i alla fall.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar