tisdag 24 februari 2009

Lostkväll!!

Sååå spännande!! Det händer verkligen massa i Lost! Se bara så inne Tessan är i det hela.. =) Nu är vi på avsnitt 10!! Snart är ju säsongen slut igen! Jag drack ett så gott te ikväll! Four O'clock choklad & kryddor. Riktigt gott! Fick en provpåse på mässan idag.
Nu har jag suttit på Barambas hemsida och kollat in vilka som loggat in och skrivit om sig själva inför återträffen. Vissa namn har jag pinsamt nog inte ett ansikte på.. Oh samtidigt när jag läste andra rynkade jag på näsan.. Sidan var ju nästan värre än Facebook! Här kan man se precis vilka som har varit inne på ens sida och vilka som skrivit till varann. På min sida hade det varit inne personer som jag absolut inte vill ha med att göra och en person som jag verkligen älskar (puss Em) =). Så man vågar ju inte göra nått där om man inte vill att alla gamla högstadiemänniskor ska se det.
Nu ska jag ta och försöka sova lite.. De senaste nätterna har ju inte varit någon stor framgång direkt..
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar