tisdag 24 mars 2009

God morgon!

Idag blir nog en bra dag på jobbet. Inte lika mycket stress (tror jag) och så har vi frukostmöte där lagerchefen kommer och berättar om deras omorganisering i Norrköping. Min kära chef tömde min faktura inkorg på så gott som alla fakturor innan jag han blinka igår. Fick liiite dåligt samvete hur han kunde göra det så fort när det tar sån tid för mig? Men det är väl typiskt karlar, bara slarvar igenom saker =). Nej det var väldigt snällt och uppskattat! Sen på eftermiddagen har vi minimässa. Det är roligt! När man äntligen får ett humm om "aha är det så där det ser ut som jag köper" =). Även denna gång ska Delicato vara närvarande, men till deras bås går man ju inte för att man inte kan produkterna utan för att provsmaka dom =). Skvallret säger att Proccordia ska bjuda på våfflor.. *håller tummarna*.
Efter jobbet är det äntligen dags för veckans höjdpunkt!! Styrke bas med Anders kl 18!! Han har ju bytt tid den här veckan så man orkar gå på hans pass! Förra terminen hade han ett kanonpass som han gästspelade med i Norrköping och jag blev frälst.. Hoppas bara det är lika bra idag. Sen kommer det vara soffan som hägrar ikväll och kanal 5s alla serier!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar