tisdag 24 mars 2009

Trött =)

Just nu är jag helt slut efter Anders pass, men såååå roligt det är!! Det var precis samma som förra gången jag körde. Träning är underbart! Den här anders är lång, spinkig, mörk, snygga muskler... och totalt gay.. väldigt typiskt.. =) Alltid är det nått som är fel på karlarna..
På jobbet gick tiden i 110 även idag. Jag råkade göra en rätt rejäl miss när jag var Lasses vikarie som inte var så rolig idag.. Men mitt försvar är att det var så stressigt i fredags så jag kunde ju knappt gå på toa så jag glömde helt bort det.. Stackars lasse fick lösa problemet men transport ringde till mig och sa att han löste problemet åt mig =) Ibland är det skönt att vara tjej =). Fast till Lasse hade han visst sagt att han skulle halshugga mig... Min chef däremot var nog måttligt nöjd just då att ha mig under sitt ansvar.. MEN hade inte han slängt massa skitsaker över mig i fredags hade jag "nog" kommit ihåg det här som jag skulle göra.. =) Man kan inte tänka på allt..
Mässan gick bra, men jag klarade inte av att gå till alla utställare eftersom ljudnivån var så hög och allt blev så rörigt när dom drog och slet i en. Men jag hann och pröva ABBAs nya krämiga matjessill!! Gudomligt god!! Den smakar nästan precis som deras midsommarsill som är min favorit! Så den ska jag ha på midsommar! Sååå god.
Semesterlistan kom ut idag med, klar och bokad. Så nu ska jag ha semester v 28,29! Så det är då det ska bli sol i sommar!! Jag kände inte att jag ville ha tidig semester igentligen men jag hade ju sen förra året men v 27 är slutet på juni och det kändes lite för tidigt tycker ja, så i år får det bli 2 veckor. 3 veckor ensam är ingen höjdare ändå. Det känns lite jobbigt bara att jag måste ju ta ut den här veckan någon annan gång över året, men det ska väl lösa sig. Men nu ska det tydligen bli perioder även hos oss och det känns skönt. Då kanske vi kan slippa allt tjaffs som är varje år.. Jag håller tummarna för det. Men man ska väl inte hoppas på förmycket, mig kanske de sätter på semester i juni nästa år.
Nu ska jag sätta mig i soffan och få i mig lite mat!! Har kokat 2 st ägg =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar