onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen!

Idag är det våffeldagen! mums!! Det måste ju firas, dels bjuds det på våffla i matsalen i dag och sen ikväll ska jag äta våfflor så jag spricker.
Jag har stått i en kvart minst och försökt klä på mig. Inget passar. Eftersom termometern står på -10 grader tänkte jag att byxor var en bra idé men jag kan bara inte ha det. Det sitter inte bra på mig. Jag vantrivs och det ser illa ut. Vissa kroppar kan inte ha vissa kläder så är det. Men till sist hittade jag ett par gamla jeans, som är ca 10 år gamla och lite trasiga men mjuka och med hög midja (eftersom det är där problemet sitter i alla mina andra byxor, midjan är på tok för låg). Det ser fortfarande inte klokt ut men jag kör på det idag. Jag är redan sen och igår tog det 10 min att få ut Bubblan + att jag hade sönder vindrutetorkaren bak.. Så det blir svindyrt.. Men men.. Smällar man får ta..
Nu måste jag skynda mig för jag vantrivs i det jag har på mig så ska nog byta om...
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en bra dag och har så mycket att göra att du inte hinner tänka på vad du har på dig!!

    Kram

    SvaraRadera