onsdag 25 mars 2009

Dagen som gått...

Idag har det varit segt.. Aldrig blir man nöjd =). Efter lunchen gick jag in i ett matkoma och kom inte ur det.. På nått lustigt vis krymte jeansen under dagen och de satt fördjävligt efter lunch =). Att ni alla klarar av detta hämska plagg.. Men nu är det gjort och nu har mysbyxorna åkt på igen. Våfflan var ingen god i matsalen. Det var en belgisk våffla som smakade... ja ingenting..
Jag har faktiskt lite dåligt samvete över att jag inte tränar idag.. Men en dags vila får man väl ha?? Imorgon kör vi igen!
Nu ska jag ut till syrran (vågar inte skriva landet) och äta riktiga våfflor (titta det finns ju en hel hemsida med enbart våfflor!)!!!! Alltså Ekströms mix med frasvåfflor! =) Jag tar med mig mitt järn ut så går det lite fortare mellan gräddningarna! Inte för att jag är hungrig än direkt...
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar