torsdag 26 mars 2009

God morgon!

Idag ringde klockan mitt i en dröm. Vad läskigt det är! Jag var mitt i en frågetävling och tänkte på nått om sagan om ringen filmerna och då ringer klockan.
Gårdagen var så trevlig så, mamma & pappa kom oxå på besök och pappa fixade min vindrutetorkare =). Eller hade sönder den totalt, det är lite oklart än så länge. Sen gjorde jag en kanon deal med Vivvi =) Eller hur lillpluttan? =) Jag ska ta med henne och shoppa i Linköping på lördag (vilket jag faktiskt oxå ser fram emot med alla vårkläder & skor) OM hon följer med mig på söndag och ser på teater kl 16, Ett drömspel av August Strindberg... =) Jag tycker att hon kommer att bli allmänbildad men av någon anledning hatar hon Strindberg.. =). Jag försökte muta henne med både teatergodis och mat efter men shopping en dag det verkar duga =). Min vanliga teaterkompis ska på nått så sexigt som Christer Sjögren och romantisk middag på Baccus. Vem vill hellre göra det än att gå på August Strindberg?? =) Vad är min familj för familj? Blev jag bortbytt på BB och intagen i den här dansbandsfamiljen??? =) Ja ja, jag gillar dom väl ändå.
Efter jobbet idag är det träning som gäller, idag är det medel station. Fokuserat på styrka. Jag har grym träningsverk i rumpan för tillfället men det brukar gå bra att träna bort.
Solen skiner även denna dag när jag ska sitta inomhus och jobba...
Ha en bra dag!!

1 kommentar: