torsdag 26 mars 2009

Träning,träning, träning

Dagens träningspass var en riktig utmaning! Det var det passet jag brukar gå på på lördagar men utökat med 4 st stationer med olika styrkeövningar. Varje muskel är helt matt =). Jag har dock kommit till insikten att jag måste köpa nya skor.. Jag får ont i smalbenen och under fötterna av dom jag har.. så det får nog bli morgondagens uppdrag.
Dagen har rullar på i lagom takt och inget speciellt har väl hänt. En ny version av semesterlistan kom ut, men mina veckor låg tyvärr kvar på samma. =). Jag blir evigt påmind om misstaget jag gjorde i fredags.. Men men snart är det väl glömt.. En sväng nere i frysen blev det idag med. Kallt, men alltid trevligt att spana på grabbarna =).
Nu har jag suttit och pratat med Emelie i över en timme i telefonen!! Härligt att få prata av sig lite känslor och att hon ville lyssna, tack vännen! Även fast jag inte svarade först för att jag inte kände igen nummret och trodde det var en försäljare. Men hon kände mig bättre än jag trodde och misstänkte det hela. =) Men jag svarar faktiskt inte i telefonen när det inte är ett nr jag inte känner igen.. Mest för att jag har svårt att säga nej till försäljare.. Nygren kan intala det efter att Kalle anka hade ringt till mig 6 olika ggr och frågat "hej är du en förälder?" Nej "har du mamma eller pappa där?" Nej "ok då ringer vi senare". =) Men till sist fick Maria ta tag i det hela och svarade och sa att jag ej var intresserad av någon tidning =).
Jag är helt matt i kroppen så funderar starkt på att lägga mig i sängen lite tidigare idag eftersom det inte finns något vettigt på tv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar