fredag 27 mars 2009

Havredryck..BLÄ..

Idag har jag provat något nytt, havredryck. Det smakade som vatten utspätt med havre. Så otoligt äckligt!! Jag var bara tvungen att prova eftersom jag köper in det på jobbet så var jag lite nyfiken. Men det var inte gott på något plan.. Men nu har jag provat det..
Nu på morgonen har jag både hunnit med att lägga in en tvätt och en diskmaskin och fixat lite. Skönt att komma hem och det är ny diskat och tvättat!
Ikväll är det Let´s dance final!! Jag läste på någon nyhetssida att över 60 % av folket trodde på Magnus!! Ja, han är säkert så pass folkkär.. Men Laila dansar ju bättre.. Det ska bli spännande!! Jag ska sitta i soffan med popcornen i högsta hugg!! =) Men innan dess ska jag nog ta mig ner på stan en snabbis och försöka hitta ett par bra jympa dojor.. Men eftersom jag har så höga fotvalv kanske jag måste skaffa ilägg? Om det är det som är problemet.. Ska höra med personalen.. De borde ju veta sånt på Stadium.
Nu ska jag rusa iväg till jobbet! Oh det är ju äntligen fredag!!!!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar