lördag 28 mars 2009

God morgon

Idag vaknade jag kl 7 och var pigg... Så jag tvingade mig att sova en stund till innan jag till sist gick upp och läste tidningen. Där i stod det en sak som jag måste diskutera med syrran (vågar inte skriva här ifall mamma eller pappa läser, man vet ju aldrig) Men det rör en viss födelsedag och ett visst projekt. Fredag eller lördag det är frågan.. Sen datum som uppenbarade sig.. Kan man ringa hem en lördag kl 9?? Nej jag väntar.. =)
Idag är det shopping på schemat!! Det är alltid roligt att åka till en annan stad och shoppa. Men anledningen till att det blev Linköping idag är att Vivvi har hittat ett par skor på Bianco som inte finns i Norrköping. Så vi får väl hålla tummarna att de finns där.. Vädret är fortfarande kallt och slaskigt.. Men insperationen att hitta vårkläder hoppas jag kommer ändå.
Nu ska jag ta och göra lite frukost och klä på mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar