lördag 28 mars 2009

Utmaning

Jag hittade en utmaning på en blogg som jag tyckte såg rolig ut,

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? När folk är kära spärrar de upp ögonen och säger ingenting. Och så står de där ett tag och tänker.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En plastblomma

3. Vad såg du senast på TV? Samanta

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 09,30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? äggkokaren

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? jobbade

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Bloggar

8. Vad har du på dig? En hallo kitty pjamas =)

9. Drömde du något inatt? ja, men mins inte vad

10. När skrattade du senast? oj, på jobbet igår kanske

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? tavlor, som syrran har broderat, paris motiv, Nalle puh och Musse tavlor.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? världens starkaste man som dansar?

13. Vad tycker du om den här utmaningen? helt ok

14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg? Förhandsvisning av I skuggan av värmen.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? En resa långt långt bort!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag har haft glasögon sen jag var 5 år.

17. George Bush? saknar respekt för honom

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Jag har alltid sagt Jesper och Julia, men nu är jag lite osäker.. Finns mycket fint.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Under vinterhalvåret kanske i något soligt land.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? "det är inte dags för dig än, du får en ny chans på jorden"

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Alla ni som vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar