söndag 29 mars 2009

Hemma bäst!

Nu har jag blivit ensam och övergiven efter mig lugna helg med Vivvi. Den här helgen har det känt kanon att bara ta det lugnt! Det är sååå skönt att ha den känslan eftersom jag alltid annars måste ha 100 saker att göra för att vara nöjd. Eller, jag har ju haft nått att göra hela tiden, det var ju bara i fredagskväll som jag var ensam.. Men ändå.. Jag hade inte ens suget att gå ut riktigt i helgen. Har jag blivit gammal? Är det såhär att vara 26? Fast även fast jag haft en kanonhelg har jag faktiskt lite söndagsångest.. Jobb igen imorgon.. Oh träning (för den biten har kommit efter nu i helgen). Imorgon är det måndag igen... men det innebär ju Danspasset och paussallad!! =) Bara det är ju värt att se fram emot!
Men nu ska jag sätta mig i soffan och se på Tv4+ och "Hemma bäst". Ännu en romantisk komedi. Underbart denna söndagskväll för att runda av helgen.
Fast även denna söndag hade det varit mysigt med någon att dela soffan med.. Söndagsångest helt enkelt! Den värsta sorten.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar