måndag 30 mars 2009

Mardröm

Inatt vaknade jag kl 5 av en mardröm. Den handlade om att jag var hemma hos mamma oh pappa och tydligen fanns det en mördare där som hade kidnappat Agneta. Oh det såg jag genom köksfönstret (för jag var utanför) och då såg han mig och började jaga mig, oh kastade knivar och en yxa. Så jag ropade på pappa oh när han kom ut efter 50 ropningar kastade mannen lite knivar på honom så han dog oh då vaknade jag. Oh hade känslan kvar att jag ropat "pappa" när jag vaknat. Riktigt läskigt. Så då vågade jag inte somna om oh eftersom jag sover med fönstret öppet var det massa konstiga ljud i mitt sovrum så jag vågade knappt andas.. Men jag känner mig inte så trött ändå, men det kommer väl.
Måndagsmorgon idag.. Segt.. men ett nödvändigt ont. Filmen igår somnade jag ju såklart ifrån, som vanligt! Så fick ju inte se när dom fick varandra =).
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar