lördag 21 mars 2009

Rulltårta och mysfika

Det var ju typiskt att min favvo åkte ur let´s dance!! Jäkla skit!! Men men.. jag överlever väl.. =)
Jag blev hembjuden till Cicci på hemmagjord rulltårta och småkakor! Jättemysigt! Oh gått! =) Nu skyndar jag mig så gott det går för att få i mig lite mat, 2 korvar med bröd, innan jag ska iväg och möta upp hela stora familjen nere vid Louie De Geer och gå på After dark som är i stan!! det är med Babbsan den här gången! Mamma fick det i 65 års present av Agneta och mig så ska bli väldigt trevligt!! Har för mig att vi sitter på rad 5. Jag läste recensionen i NT idag och det verkar vara kanon! Sen efter det ska jag i ilfart till Jenny där Cicci, Johanna och Therese är på tjejmiddag. Tyvärr missar jag maten men sen är jag på!! =) Jag har tagit med 3 st spel som jag hoppas förgyller kvällen.
Jag känner mig dock inte helt 100 i form, men jag har ju knappt sovit så är säkert därför.. Det är inte läge att vara sjuk nu när Göran har semester på jobbet.
Ha en bra kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar