söndag 22 mars 2009

After dark och tjejkväll!

Det har varit en underbar kväll! Dock har jag varit rätt så seg och ur balans, inte bra att träna bakis helt enkelt.. After dark var ju kanon!! Vilka spiror både Christer och Babsan har!! Sjukt snygga ben.. Sen var det ju bara karlar på scenen oh dom hade rutor på magen om man säger så.... Dom gjorde en del roliga sketjer, bla en på BWO där Alex. Bard bara stod och hoppade jämnfota vid cynten =) och en på bonde söker fru. Där killen, Peter skulle få välja en man att ha på gården. Peter var med på skärmen och männen var på scenen. Under tiden gjorde Peter väldigt roliga miner medan killarna sjöng en och en. Bla rös han på en oh det såg så roligt ut. Dom hade tajmat det så otroligt bra. Dom gjorde mycket narr av kändisar och deras brister, men det är ju såå kul att se. Vivvi och Anton fick sitta själva medan mamma, pappa, Håkan, Agneta och jag satt på 5te raden. Perfekta platser! Mig placerade de på en kant med hångelparet brevid. Bara massa salivutbyte.. När ska detta elände sluta så man kan vara social? Nästa gång paxar jag "barnbordet" tack! Dom smyger i alla fall bara lite med händerna. =) Nästan alla sketcher var alldeles för snuskiga för mammas öron tyckte jag =). Men jag hoppas hon inte förstod allt... När man är 65 tappar man väl all sån vetenskap?? ja, det gör man.. =)
Efter showen åkte jag i ilfart till Jenny och de hade inte hunnit äta efterrätt än!! Whoho!! Vilken tur!! Hungrig som jag var (och fortfarande är) åt jag 2 portioner av fruktsallad och vaniljsås och riven choklad. Sen åt jag massor med ostbollar och chips.. Ont i magen.. Vi spelade lite spel (Cicci vann) och pratade skit. Så som tjejer gör på en tjejkväll. Vi har verkligen alldeles för få tjejkvällar! Det är nått vi måste ta tag i!! Det behöver inte vara nått tvång 1 gång i månaden som vi hade förr utan bara mer ofta än vad vi har.. Eller rena spelkvällar funkar oxå, så killarna får känna sig delaktiga. Jag satt dock och nästan sov i soffan på slutet så det var läge att åka hem, fast nu börjar jag piggna till igen.. Typiskt när man kommit hem.
Här hemma hörs musiken från Borgen och en polisbil har jag hört. Osäkert område det har blivit som jag bor i. Men dom var säkert på väg till Klocket.
Då ska jag ta tag i att tvätta av mig lite och krypa ner i sängen.. Underbart.. Imorgon ska jag inte ställa någon klocka och träna kl 11.. =) Väldigt skönt..
Sov så gott!!

3 kommentarer:

  1. Ja fler tjej- och spelkvällar framöver!

    SvaraRadera
  2. ja håller med - mera tjejkvällar o spelkvällar med för den delen! (=

    SvaraRadera