söndag 22 mars 2009

God morgon..

Idag har jag vaknat ledsen. Jag vet inte varför, men måste ju drömt något? Jag kan inte placera vad det är men nått är inte hundra. Vädret är kasst. Eller ingen sol i alla fall. Idag har jag inga direkta planer, jag är jättesugen på våfflor så får se ifall det blir av att äta det "hemma" (som syrran tycker jag ska skriva =)). Hoppas hoppas dom har tid med mig..
Jag ska se på Robinsson som jag spelade in igår! Kanske ut och gå en sväng så slipper jag masa ner mig till träningen idag.. Eller ta en sväng på stan och kolla lite vårnyheter? Ja, vart söndagen tar vägen det återstår att se. Nu ska jag äta frukost och se Robinsson!!
Är det nån som har tråkigt idag och vill umgås, hör av er! =)

2 kommentarer:

  1. Jag vill umgås... :(
    Är så ensam och uttråkad just nu. Bara en massa måsten av tråkigheter att göra. Önskar vi kunde sitta under en filt i en soffa med te och en "chick-flick". Och sen bara prata strunt...
    Ringer kanske dig sen...
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Oh min älskade vän.. Det hade varit en perfekt söndag..
    Puss & Kram!!

    SvaraRadera