söndag 22 mars 2009

Glasspremiär!!

Jag har precis kommit hem från en låååång promenad med Cicci. Målet var att gå till Wallmans och köpa glass men dom hade inte börjat med deras mjukglass än utan hade bara några få tråkiga smaker. Så vi gick vidare till Konsum i närheten och köpte varsin GB glass, min blev Top hat. Tyvärr var det förra årets modell för den smakade gammalt.. Men den gick i ialla fall. Är det glasspremiär så är det! Kändes skönt att gå ute och äta glass! Nu är våren invigd!!
Precis när jag klev inanför dörren så började det snöa! Men vi hade en liten vårglimt i alla fall..
Robinson var ju helt ok tyckte jag. Intrigerna verkar redan vara igång efter bara ett avsnitt och pakterna satta. Det är ju lite det Robinson "går ut på", att tillhöra en pakt. Men nästa vecka skulle de visst dela upp sig i lag så då kanske det blir annorlunda.
Nu ska jag lägga mig i soffan och se lite repriser och kanske läsa lite.. Jag har en del tidningar som jag behöver läsa ifatt.

1 kommentar: