söndag 22 mars 2009

Soffmys

Ute rullar snön ner, inne är det iskallt.. Än en gång har jag stängt av elementen när våren kom eftersom det kokar inne här då. Jag har legat i soffan och sovit en stund och läst ifatt gamla Cosmopolitan och Hennes som jag har sparat på. Men till sist gick jag upp och duschade och åt lite spagetti. Ikväll blir det att fortsätta se på tv, våfflorna får bli en annan dag när dom är lite piggare hemma och det kändes rätt skönt att bara vara kvar hemma oxå och se på serier och kanske göra lite popcorn ikväll? se en tjejfilm?
Det är till söndagarna man ska ha en pojkvän, att bara ligga i soffan med.. Alla andra dagar kan han utebli, men just söndagar är en typisk pojkväns dag. Men även vi singlar överlever de flesta söndagar! Typ =). Det kanske är därför man ska dra med sig olika killar hem från krogen för att ha någon att tillbringa söndagen med?? Aha.. det måste vara så det är =). Ska tänka på det om jag ska ut nästa lördag.
Fast vem behöver killar, när världens snyggaste finns på Gossip girl ikväll om en timme?? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar