lördag 28 mars 2009

Shopping!!!

Det har varit kalasskoj idag =). Vi packade in oss i Bubblan och drog iväg på road trip till Linköping. Väl i stan hade vi kollat upp vart vi skulle parkera och när vi väl kom dit åkte jag bara förbi så vi kom lite halv vilse (som vanligt) men vi följde en bil som verkade gjort samma sak och gjorde en fin U-sväng mitt i stan.. Men till sist hittade vi ett parkeringshus som var mer eller mindre fullt för vi fick åka högst upp innan vi fick en plats.. Men sen var vi redo för shopping!!! Nästan direkt såg vi att H.E.A.T skulle uppträda kl 13!! Härligt!! Kändiskåtare människor får man väl leta efter =). Så när det var dags stod vi längst fram! Oh Vivvi har aldrig blivit så glad över att höra att jag hade min kamera med mig! =) Dagen gick väldigt fort oh vi var inte inne i så många affärer men fynd hittade vi ändå! Jag har äntligen köpt jeansleggins!! 2 par, ett par svarta och ett par ljusblå. Jag fick typ panik i dom men det är säkert snyggt på =). Dock fanns inte Vivvis skor på Bianco i hennes storlek och nya skulle komma in i juni.. Hm.. Så i den besvikelsen gick vi och åt lite sallad på en salladsbar. Dom hade jättebra meny, man fick välja storlek på salladen och hur många tillbehör man ville ha i. En liten sallad var tex 5 st tillbehör i. När stan hade stängt kl 16 (på tok förtidigt) så var det strålande sol ute så vi gick och köpte varsin glass och satte oss på en parkbänk, MEN såklart kom det ett moln då!! Svinkallt men ändå gott med glass, snart är det vår... Vivvi hade även tänkt att ta hål i övre örat men även det hann och stänga innan vi kom tillbaka..
Nu har vi åkt hem till mig och Vivvi sitter i soffan och spelar PS2 och Hallo Kitty spelet medan jag bloggar =). Väldigt praktiskt =) Men ungen är ju grym på det för hon tar bana efter bana... Men snart ska vi ta och åka vidare ut till Vikbolandet och ladda inför kvällens Robinson! Käns faktiskt väldigt bra med en helg i familjens tecken.
Längst ner kommer det en fin fin film som ni bara inte får missa slutet på =). Här kommer lite bilder på mina fynd och från dagen!













































2 kommentarer:

  1. Låter som en skojig dag! Fina saker du köpte. Hörs av imorgon

    SvaraRadera
  2. Var köpte du jeansleggingsen? Har sett några på Vero Moda, var det där? *Vill också ha* =)
    Puss!
    /Irina

    SvaraRadera