lördag 28 mars 2009

Snoppar och Rallybrudar =)

Oh herre gud säger jag bara... =) Efter 2 timmars Hello Kitty spelande åkte vi hem till landet och mötte upp 2 trötta Nissar som oxå precis hade kommit hem efter en dag på stan. Agneta lagade mat medan Håkan lärde mig allt och lite till om modelflygplan =). När maten åkte fram fick vi välja mellan vitlökssmör eller beanaisesås, oh vi valde smöret. När det kom fram på bordet såg det ut såhär: Först satt jag bara och tittade, sen när Vivvi började fnissa koplade min hjärna ihop vad Agneta nyss ställt fram på bordet! Jag kunde inte sluta skratta och ansiktet var helt rött. Till sist fick jag äran att klippa sönder den stackarn =). Maten var kalasgod och till det såg vi på Robinson. Inte så oväntat vem i laget som fick åka hem tycker ja. Efter det poppade Vivvi lite popcorn och vi gick in på hennes rum och såg på "Rallybrudar". Inte fullt så rolig film tycker ja. De roliga bitarna hade man ju sett innan på trailersen. Så jag gjorde som vanligt och somnade i soffan. Även fast jag satt upp och nickade till med huvudet kunde jag somna.. Illa.. Men jag piggnade till rätt bra så jag kunde köra hem igen. Det var en otrolig dimma bara så jag höll på att få krypa i 50 hela vägen hem, men det gick bra. Det var lite läskigt när jag kom precis utanför stan och jag inte såg en enda lampa av stan! Det var som hela Norrköping var borta, men när jag kom till den första lampan så såg jag lite mer ljus. Nu blir det att sova och innan dess ska jag ställa om alla klockor hemma hos mig!
Sov så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar