söndag 12 april 2009

Bränd.. =)

Oj då =). Vad jag "råkade" bränna mig.. Jag satt inne och såg på "Kärlek på menyn" som var på Canal + innan jag tog tag i att gå ut. Låg ute i 3 timmar utan sollotion.. Men det var härligt, lite kallt idag dock men jag hade en filt med mig ut som jag virrade om mig när det blåste som värst. Lite fick jag läst i alla fall, men har inte kommit så långt än.. Det var många som gick förbi mig och undrade om jag var helt normal när jag låg där och solade i kylan. Nu har jag ännu en gång ätit tapasreser och gjort 2 matlådor. Vet inte alls om det går att frysa, men det märker vi.. Men jag har fortfarande kvar olika korvar och skinka som jag tänkte göra pizza av när andan faller på.. Nu ska jag ladda om batterierna för att ta tag i träning ikväll!! Jag ska gå på ett pass som jag sagt att jag aldrig ska gå på igen, men ikväll finns det inte mycket som passar.. Jag spelar självklart in mina älskade söndagsserier och ser dom ikväll =).

1 kommentar: