söndag 12 april 2009

Oh herre gud..

.. jag trodde jag skulle dö.. Efter en eftermiddag i solen har man inte många krafter oh det borde man väl veta vid 26- års ålder?? Jag klarade knappt av att träna alls. Svetten rann efter uppvärmmingen och jag klarade inte alla hopp och utfallsböjar. Hela vattenflaskan var slut innan passet var slut och jag hade sån kramp under fötterna att hela nedvarvningen var jag tvungen att bara ha strumpor. Inget bra pass helt enkelt.. Nu får det bli en dags vila och på tisdag får jag köra igen =). (fast det är ju danspasset i morgon så vi kanske kan se??) I på tok för god tid var jag på plats. det var ingen rusch idag heller till gymmet.. Men passet hade kanske 60 deltagare trots allt! Men jag hade hellre velat stått i Halvarskön som ringlade lång eller suttit på den fullsatta uteserveringen mellan spiralen husen än att tränat.. Men nu har jag varit lite duktig och träffat lite folk idag. Fortfarande lyser solen ute så jag har ingen lust alls att bara sitta inne framför tvn.. Men den går ju snart ner och då kommer det kännas bättre.. Men som vanligt har jag söndagsångest.. Hur kommer det då bli imorgon när det blir ytterligare en söndag?? Varför skulle jag börja ha det för?? Nu har det varit i 5-6 veckor.. Som jag känner mig ensamast på jorden och varför är jag stans enda singel osv osv osv.. Jag skulle behöva en tjejkväll igen, kanske ett barnsligt pjamasparty med chips, godis och tjejfilmer hela kvällen lång. Jag förstår inte vad det är med mig och söndagar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar