tisdag 14 april 2009

Dagen som gått...

Dagen gick riktigt fort! Skönt det för det är ju redan onsdag imorgon!! Ínnan träningen lyxade jag till det och gick och köpte en sallad!! Men den glädjen gick snabbt över när jag kom till Friskis och upptäcker att Henriks mamma ska gå på mitt pass.... Men det blev bara positivt, jag har nog aldrig hoppat och skuttat så högt!! Man måste ju visa upp sin bästa sida =). Oh dom där X-svärmödrarna är ju den värsta sorten.. Cicci är på G hit för att bara ligga i min soffa och se på serier med mig. Härligt att du är hemma för en stund igen =). Jag är på tok för trött för att ta mig ann något efter mitt mastodontpass men att öppna dörren, hämta salladen och sköta fjärrkontrollen ska jag nog klara av! =) Föresten så gick husvagnen igenom bestiktningen!!! Så nu blir det camping av!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar