tisdag 14 april 2009

Internet

Mitt internet har pajat helt.. Jag kommer inte in på någon sida knappt och allt går i slowmotion. Den kan stå och söka i en halv evighet på en vanlig sida som Aftonbladet och det kommer ändå inte fram till något. Vad har hänt?? Har jag lyckats få virus?? Oh hur får jag bort det?? Jag blir galen.. Det har varit så i några dagar nu och jag vet inte vad jag ska göra åt det!! Det är nu jag skulle behöva den där datanörden som jag inte vill ha.. Seriöst jag blir tokig!!! Jag skulle kunna köpa en helt ny dator bara för att lösa problemet.. Trött, arg och irriterad är jag när det inte fungerar nått!! Vad fasen!!!!!
Nu ger jag upp, efter att ha sökt på aftonbladet i 20 min utan att få upp något ger jag upp...
God natt!!!

1 kommentar:

  1. Köp en liten bloggdator istället, så när du ändå är igång med det så kan du köpa en till mig med :)

    SvaraRadera