fredag 24 april 2009

Dagen som gått

Vilket underbart väder vi har!! Oh så ska man jobba hela dagen. Tur att man får komma ut lite på lunchen och andas!
Dagen har rullat på bra, än en gång har jag ätit en sandwich.. Kommer tröttna på den glassen snart. Nu sitter jag och väntar på att Alex ska komma till stan så vi kan mötas upp på Trädgårn´som har premiär idag!! Bra väder, trådgårn´ett glas vin och lite mat? Kan det bli bättre för en after work?? Oh så klart skvaller eftersom vi inte sets på år och dag! Finular på om jag ska åka ner och ta ett bra bord i solen men jag avvaktar nog lite till..
Jag hann hem i precis rätt tid idag så jag hann att dra ner persienerna innan solen stod rakt in!
Vivvi kom med dagens roligaste nyhet! Att Pink har äntligen bytt till Globen för sin konsert i november!! Biljetterna till Annexet sålde slut innan man ens hann att blinka så det var på tiden att det släpptes några nya! Dock 500 kr är dyrt för en konsert tycker jag när man inte är ett fan av artisten. Men det är alltid kul att gå på en världsstjärna!
Tiden går bra sakta när man väntar på nått gott och till saken hör ju att jag är hungrig med.. =)

Nu så! Nu bär det av på cykeln ner till Trädgårn! Vin eller öl? Vin eller öl? Det är dagens fråga... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar