tisdag 21 april 2009

Farmor

Som sagt, det gick 5 minuter så ringde hon =). Men inte för att prata om pappa utan för att gratulera på namnsdagen =). Jag hade helt glömt bort tanken på att det är den 21 april idag. Sen sa hon bara "nej då ska vi väl säga hej då då". Så jag skrattade lite och frågade om hon inte skulle med ut till landet på torsdag =). "Ja det kanske jag ska" var hennes svar. Hm.. inte helt med kanske.. Men min namsdag hade hon koll på eftersom dom sagt det i hennes hörtidning oh hon poängterade att hon försökt nå mig flera ggr innan jag svarade... =)

Titta vad jag hade fått från Facebook!!
På fredag slår portarna upp för stans bästa trädgård! hoppas vi ses där och att vädret är på topp!/Trädgårdsmästarn
Trädgårn´öppnar!! Härligt! Då är det sommar snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar