tisdag 21 april 2009

Jaha..

Jag är helt färdig efter dagen.. Det har varit full fart konstant och tjaffs och bråk och irriterade människor och jag i mitten. Förmiddagen blev inget vidare när det var ett möte mitt under frukosten i 30 minuter och efter kände jag ju inte för att sätta mig själv och käka så jag tog en frukt. Minimässan var helt ok, men jag blir så trött i huvet av lokalen och allt surr och klarar inte av så länge där inne utan huvudvärk. När jag kom till Friskis och satte mig ner och slappnade av (för första gången under dagens) blev jag helt slut. Men det fungerade att träna trots grym träningvärk från igår. Men nu håller jag på och kokar ägg och ska göra äggmackor!! Med te och mysa ner mig i soffan och njuta av tystnad! Jag känner mig konstant stressad av alla faktorer. Men imorgon får jag inte glömma att ringa farmor som säkert har försökt ringa 5780 ggr redan om pappas födelsedag.
Nej nu blir det soffan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar