torsdag 9 april 2009

God morgon!

Idag är det som fredag! =) En mulen och disig fredag, men ändå. Stjärtorsdagen.. Igår lyckades jag undan lappar på ryggen vad jag vet =).
Idag hoppas jag innerligt att allt kommer lösa sig på jobbet annars lär jag bli hängd.. Men vi får väl hålla tummarna..
Efter jobbet blir det ilfart hem, duscha fixa och laga lite mat så kommer 8 brudar till mig på Tapas-kväll kl 18! Det blir knytis så ska bli spännande att se vad alla tar med. Jag äter inte Tapas så ofta så är inte helt haj på vad man har.. Men jag har fixat bassakerna, bröd, potatis och en bag-in-box =). Hoppas den räcker till 9 tjejer =). Sen har jag även kycklingspett i frysen men börjar undra om det blir för mycket och om det verkligen passar till temat.. Det var läääänge sen vi gjorde nått bara vi brudar och så många av oss så ska bli riktigt trevligt! Jag tror jag lyckats skrapa fram vart alla ska få plats att sitta och vad vi ska dricka i och äta på. Sen att glasen inte matchar spelar väl ingen roll?
Idag ska företaget bjussa på fika eftersom det är sista dagen för våra praktikanter.. Oh sen blir det påsklov!! Lite ångest vad jag ska göra med 4 dagars ledigt men det löser sig nog =). Byta däck är en prio...
Nej då väntar jobbet och en ev dödsdom...
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar